Θέσε νέους στόχους για τη σιλουέτα σου και πέτυχε τους με μικρές αλλαγές στη διατροφή σου

Η επιστροφή στην καθημερινότητα μετά τις διακοπές ζητά μετρήσιμους και εφαρμόσιμους στόχους... Σκέψου ότι με μικρά βήματα μπορείς να κατακτήσεις τη σιλουέτα που ονειρεύεσαι, αρκεί να αλλάξεις τις συνήθειες σου! Τα πάντα ξεκινούν από τις τροφές και τα προϊόντα που επιλέγεις. Ήρθε λοιπόν η στιγμή να μπεις σε πρόγραμμα και ρυθμό τόσο για να βελτιώσεις τη γραμμή σου αλλά κυρίως για να αλλάξεις την ψυχολογία σου, να νιώσεις ικανοποίηση και αυτοπεποίθηση. Αν εφαρμόσεις και ακολουθήσεις ένα lifestyle για υγεία και ευεξία θα διατηρήσεις και θα βελτιώσεις τη φόρμα σου, εξασφαλίζοντας

θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό σου. Πρόσληψη φυτικών ινών στο πρωινό με Δημητριακά. Τα δημητριακά είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνες, σίδηρο και φυτικές ίνες και συνδυάζουν θρεπτικά συστατικά για ένα δυνατό πρωινό ξεκίνημα! Καφές στο meeting με Καστανή ζάχαρη! Η Καστανή ζάχαρη είναι 100% φυσικό προϊόν. Ιδανική για τον καφέ και όλα τα ροφήματα. Δεκατιανό και grap and go snacks! Επιλέγουμε ρυζογκοφρέτες. Είναι χωρίς γλουτένη, περιέχουν φυτικές ίνες και έχουν μόλις 26 θερμίδες η μία. Τις έχουμε πάντα στην τσάντα μας. Ελαφρύ, θρεπτικό και νόστιμο μεσημεριανό με ζυμαρικά. Tα ζυμαρικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και έχουν ελάχιστα λιπαρά! Για όσους ακολουθούν πρωτεϊνική διατροφή. Και για εσάς υπάρχει λύση. Τα προϊόντα σόγιας είναι πλούσια σε φυτικές πρωτεΐνες και περιέχουν μόνο φυτικά λιπαρά. Είναι κατάλληλα για όσους θέλουν να αποφύγουν τις ζωικές πρωτεΐνες. Επιλέγουμε γλυκάκι χωρίς ζάχαρη. Επιλέγουμε σοκολάτες χωρίς ζάχαρη με γλυκαντικό φυσικής προέλευσης από το φυτό stevia. Μειώνουμε το αλάτι και στο γραφείο! Έχουμε στο συρτάρι του γραφείου υποκατάστατο άλατος. Έχει την ίδια γεύση με το αλάτι αλλά περιέχει περίπου τρεις φορές λιγότερο νάτριο.

Πηγή

Via
Anna Aslan
Share on Google Plus

About senariografos

    ( ΣΧΟΛΙΑ ) Comment
    Facebook Comment