Δείτε τις τροφές που κρατούν τα δόντια σας δυνατά

Τα δόντια και τα ούλα μας απαιτούν κάποιες θρεπτικές ουσίες για να διατηρηθούν υγιή... Οι πιο σημαντικές είναι η βιταμίνη C και το ασβέστιο. Η βιταμίνη C παίζει ρόλο στη ανάπτυξη υγιών ούλων, καταπολεμώντας τα μικρόβια που προκαλούν περιοδοντίτιδα. Το ασβέστιο δυναμώνει τα οστά, προστατεύοντας από φλεγμονές και μολύνσεις. Αλλά σημαντικά στοιχεία είναι το φθόριο, το οποίο δυναμώνει τα δόντια, και η βιταμίνη D, που αυξάνει την απορρόφηση και τη χρήση του ασβεστίου από τον οργανισμό. Πού θα τα βρεις: Ασβέστιο: τυρί, γάλα, γιαούρτι, πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Φθόριο: εμφιαλωμένο νερό που περιέχει φθόριο, τσάι, θαλασσινά.

Επιφανειακά, τα δόντια λαμβάνουν φθόριο και από τα στοματικά διαλύματα.

Βιταμίνη C: εσπεριδοειδή, πιπεριές, ντομάτες, πατάτες.

Βιταμίνη D: σολομό, τόνο, σαρδέλες, εμπλουτισμένα δημητριακά.

Πηγή

Via
Anna Aslan
Share on Google Plus

About senariografos

    ( ΣΧΟΛΙΑ ) Comment
    Facebook Comment