Κρίση υπογλυκαιμίας: Τι πρέπει να κάνετε

Η υπογλυκαιμία είναι μία από τις πιο συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες στους ασθενείς που ακολουθούν αντιδιαβητική αγωγή...Προκαλείται σύμφωνα με το onmed, από απότομη πτώση των επιπέδων του σακχάρου του αίματος με αποτέλεσμα την διαταραχή των λειτουργιών του εγκεφάλου.Συμπτώματα-Αίσθημα αδυναμίας και επικείμενης λιποθυμίας-Υγρό και κρύο δέρμα-Τρόμος των μυών-Σύγχυση και επιθετικότητα-Απώλεια των αισθήσεωνΤι να κάνετεΕάν ο ασθενής έχει τις αισθήσεις του:-Τοποθετήστε τον σε αναπαυτική θέση καθιστό ή ξαπλωμένο-Δώστε του να φάει ή να πιει κάτι γλυκό-Αφήστε τον να ξεκουραστεί μέχρι να επανέλθει τελείως-Εάν δεν συνέρχεται καλέστε ασθενοφόρο ή μεταφέρετέ τον γρήγορα σε νοσοκομείοΕάν χάσει τις αισθήσεις του:-Μην προσπαθήσετε να του δώσετε κάτι γλυκό-Ελέγξτε αν ο ασθενής αναπνέει και έχει σφυγμούς, για την περίπτωση που χρειάζεται να του παραχθεί τεχνητή αναπνοή-Καλέστε αμέσως ασθενοφόρο ή μεταφέρετέ τον σε νοσοκομείο.

Via
Anna Aslan
Share on Google Plus

About senariografos

    ( ΣΧΟΛΙΑ ) Comment
    Facebook Comment