Υγεία: Μειώστε τα τριγλυκερίδια μέσα από τη διατροφή σας

Πολλοί είναι εκείνοι που όταν κάνουν εξετάσεις και έχουν υψηλά τριγλυκερίδια το πρώτο που σκέφτονται είναι ότι πρέπει να βγάλουν τα λιπαρά από τη διατροφή τους. Στην πραγματικότητα όμως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που μπορεί να συμβάλουν στην αύξηση των τριγλυκεριδιών και θα πρέπει να ληφθούν υπόψη.

Αν λοιπόν έχετε υψηλά τριγλυκερίδια και δεν ξέρετε τι πρέπει να φάτε, ακολουθείστε ορισμένες χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στην προσπάθειά σας: 1. Μειώστε ή και αποφύγετε την κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών. 2. Μειώστε τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη όπως γλυκά, μη φυσικούς χυμούς και γενικότερα σνακ με πολλή ζάχαρη. 3. Μειώστε την κατανάλωση υδατανθράκων από ψωμί και αρτοσκευάσματα, ζυμαρικά, ρύζι, πατάτες. 4. Καταναλώνετε φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ολικής αλέσεως. 5. Προσπαθήστε να αποφεύγετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα κορεσμένου λίπους, όπως βούτυρο, γλυκά, κόκκινο κρέας και πλήρη γαλακτοκομικά. 6. Βάλτε στη διατροφή σας τροφές που είναι πλούσιες σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (όπως ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς και λιπαρά ψάρια, ακόμη και κατεψυγμένα). 7. Προσπαθήστε τέλος να ασκείστε για τουλάχιστον 30 λεπτά τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας.

Via
Anna Aslan
Share on Google Plus

About senariografos

    ( ΣΧΟΛΙΑ ) Comment
    Facebook Comment