Αυτά είναι τα φρούτα και τα λαχανικά γεμάτα.... νερό!

Το νερό είναι πηγή ζωής και υγείας... Το ίδιο το ανθρώπινο σώμα αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από νερό, οπότε πρέπει να αναπληρώνουμε συνεχώς τα αποθέματα που χάνονται μέσω του ιδρώτα και των ούρων. Τα κύτταρά μας χρησιμοποιούν το νερό ώστε να μεταφέρουν υδατάνθρακες, λιπαρά και πρωτεΐνες αλλά και για να απομακρύνουν υπολείμματα και υποπροϊόντα του μεταβολισμού. Το νερό βοηθά επίσης να διατηρείται σταθερή η μέση θερμοκρασία του σώματος και λειτουργεί ως «λιπαντικό» για τις αρθρώσεις, ενώ παράλληλα διευκολύνει την πέψη. Το πόσιμο νερό δεν είναι η μόνη πηγή ενυδάτωσης για τον οργανισμό μας. Αρκετά φρούτα και λαχανικά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, οπότε παρέχουν στον οργανισμό μας την απαραίτητη ενυδάτωση χωρίς να μας φορτώνουν με θερμίδες. Τα κυριότερα είναι τα εξής: Αγγούρι (97% περιεκτικότητα σε νερό) Ραπανάκι (95% περιεκτικότητα σε νερό) Τομάτα (94,5% περιεκτικότητα σε νερό) Πράσινη πιπεριά (94% περιεκτικότητα σε νερό) Καρπούζι (92% περιεκτικότητα σε νερό) Γκρέιπφρουτ (90,5% περιεκτικότητα σε νερό) Φτιάξτε λοιπόν μια σαλάτα ή μια φρουτοσαλάτα για ενυδάτωση με... πλούσια γεύση! Πηγή

Via
Anna Aslan
Share on Google Plus

About senariografos

    ( ΣΧΟΛΙΑ ) Comment
    Facebook Comment