Οι 6 περιπτώσεις που δεν πρέπει να κάνετε παράπονα σε μια αεροπορική εταιρεία

Ακόμα κι αν κάθε αεροπορική εταιρία είχε κι από έναν τέτοιο "υπάλληλο παραπόνων", στις... παρακάτω περιπτώσεις δεν θα πρέπει να τον ενοχλήσουμε. Πολύ απλά δεν φταίει για όλα η αεροπορική εταιρία και στην παρακάτω λίστα σας παραθέτουμε συγκεκριμένες περιστάσεις. 1. Ακυρώσεις ή αναβολές πτήσεων λόγω καιρού Είναι πολύ εκνευριστικές οι καθυστερήσεις, και απόλυτα φυσιολογικό να θέλει κανείς να είναι στην ώρα του στον προορισμό του. όμως τον καιρό κανείς, μα κανείς δεν μπορεί να τον ελέγξει. Ίσα ίσα, η ματαίωση ή καθυστέρηση μιας πτήσης λόγω καταιγίδας φροντίζει για την ασφάλειά σας! 2. Μια χαμένη πτήση Αν οι μεγάλες ουρές στο check-in ή η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο δρόμο προς το αεροδρόμιο, ευθύνονται που χάσατε την πτήση σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να το υπενθυμίσετε στον εαυτό σας και να μην αρχίσετε τα παράπονα στην εταιρία. 3. Έλλειψη χώρου Αν στα ερμάρια πάνω απ' τα καθίσματα δεν υπάρχει χώρος, μην το κάνετε θέμα στην αεροσυνοδό. Δεν μπορεί να αναγκάσει τους συνεπιβάτες σας να τοποθετήσουν αλλού τις χειραποσκευές τους. Ζητήστε το εσείς από εκείνους. 4. Ένα παιδί που κάνει φασαρία Εντάξει, θα μπορούσατε να ζητήσετε από την αεροσυνοδό να πει μια κουβέντα, σίγουρα όμως σε πολύ ήρεμους τόνους γιατί η ευθύνη για ένα κακότροπο παιδί δεν είναι δική της αλλά των γονιών του. 5. Οτιδήποτε σχετίζεται με ανακλινόμενα καθίσματα Το πώς ρυθμίζει ο καθένας το κάθισμά του είναι προσωπική υπόθεση, κάποιοι ας πούμε, το ρίχνουν πίσω. Αν σας ενοχλεί, στην περίπτωση που περιορίζει τον δικό σας χώρο, μην εμπλέξετε την αεροσυνοδό. 6. Αναταράξεις Αυτή η κατάσταση είναι δυσάρεστη για όλους τους επιβάτες, συμπεριλαμβανομένων των πιλότων. Μην το ξεχνάτε.

Via
Νεότερη Παλαιότερη
Περιποίηση Προσώπου
Περιποίηση Σώματος
Στοματική Περιποίηση
Περιποίηση Μαλλιών
Ανδρική Περιποίηση
Αντηλιακή Προστασία
Παιδική Περιποίηση εργασία από το σπίτι μέσω ίντερνετ