4 πράγματα που θα ευχόσουν να ήξερες πριν ξεκινήσεις την προσπάθεια για χάσιμο βάρους!

Πολλές φορές αργείς πολύ να χάσεις βάρος λόγω του ότι νομίζεις πως ξέρεις τι κάνεις ενώ στην πραγματικότητα δεν έχεις ιδέα. Δες 4 πράγματα που θα ευχόσουν να ήξερες πριν ξεκινήσεις την προσπάθεια!... Δεν μπορείς να τρως οτιδήποτε στο πόδι Καλό είναι να μην τρως τίποτα κατευθείαν από τη συσκευασία του καθώς το σίγουρο είναι πως θα χάσεις το μέτρο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό να το θυμάσαι με όλα τα φαγητά καθώς το όποια δε θεωρούνται junk δε σημαίνει αυτόματα πως μπορείς να φας από αυτά όσο θέλεις. Πρόσεχε τις μερίδες που καταναλώνεις ειδικά σε ότι αφορά τα δημητριακά, τους ξηρούς καρπούς και τα σνακ που βρίσκεις σε μαγαζιά με βιολογικά προϊόντα. Το να είσαι χορτοφάγος δε σημαίνει αυτομάτως ότι θα χάσεις βάρος Έχεις παρατηρήσει ότι οι άνθρωποι που είναι χορτοφάγοι είναι συνήθως πολλοί αδύνατοι και έτσι αποφάσισες να γίνεις και εσύ χορτοφάγος για να καταφέρεις να αδυνατίσεις. Έλα όμως που παρόλο που έκοψες το κρέας η ζυγαριά δεν έπεσε καθόλου γιατί το έριξες στις μακαρονάδες, το ψωμί και τις τηγανιτές πατάτες. Προσπάθησε, αν γίνεις χορτοφάγος να αρχίσεις να τρως φρέσκα φρούτα και λαχανικά και σίγουρα θα δεις αποτέλεσμα στο σώμα και τη ζυγαριά σου. Το περπάτημα δεν είναι αρκετό Το περπάτημα είναι σίγουρα πολύ καλύτερο από το να κάθεσαι στον καναπέ και να μην ασκείσαι καθόλου. Το περπάτημα, όμως, δε σε βοηθάει να κάψεις τόσες πολλές θερμίδες όσο το τρέξιμο. Όταν θέλεις να χάσεις βάρος πρέπει να καις γύρω στις 3500 θερμίδες την εβδομάδα για να χάσεις ένα κιλό. Με τριάντα λεπτά περπάτημα χάνεις 122 θερμίδες που είναι πάρα πολύ λίγες για να χάσεις βάρος. Μετά από μία προπόνηση δεν μπορείς να φας ό,τι θέλεις Συνήθως μετά την προπόνηση πηγαίνεις στο σπίτι και τρως ότι τραβάει η όρεξή σου καθώς πιστεύεις ότι το αξίζεις. Αυτό που καταφέρνεις είναι να ξε-κάνεις όλο το καλό που έκανες λίγο πριν στο γυμναστήριο και μάλιστα να φας περισσότερο από όσο έκαψες. Αν θέλεις να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου για την προπόνηση που έκανες μην το κάνεις με φαγητό. Βρες κάτι άλλο που θα σου φτιάξει τη διάθεση όπως το να ψωνίσεις κάτι μικρό που θα σε βοηθήσει να συνεχίσεις την καλή δουλειά.

Via
Anna Aslan
Share on Google Plus

About senariografos

    ( ΣΧΟΛΙΑ ) Comment
    Facebook Comment