Η δίαιτα του ανανά τελικά έχει αποτέλεσμα;

Θρεπτικός, με λίγες θερμίδες και πολύτιμα συστατικά, δεν ξέρουμε αν αδυνατίζει, αλλά σίγουρα κάνει καλό... Πέρα του ότι είναι νόστιμος και δροσερός, ο ανανάς περιέχει βρωμελίνη, ένα ένζυμο που μπορεί να βοηθήσει δραστικά στον πόνο της αρθρίτιδας μειώνοντας τη φλεγμονή. Είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης C, που βοηθά στην τόνωση του ανοσοποιητικού. Πώς θα διαλέξω το σωστό ανανά: Προσπεράστε τον ανανά που έχει ‘μελανιές’ ή μυρίζει ξινός. Πότε είναι έτοιμος για φάγωμα; Αν ο ανανάς που αγοράσατε είναι λίγο σκληρός, αφήστε τον σε θερμοκρασία δωματίου μια ή δυο ημέρες πριν το κόψιμο για να γίνει πιο μαλακός και ζουμερός. Παχαίνει; Μπορεί να έχει εξαιρετικά νόστιμη και γλυκιά γεύση, αλλά ένα φλιτζάνι ανανά έχει μόλις 70-85 θερμίδες, γι’ αυτό και είναι από τα φρούτα που συστήνονται στις δίαιτες. Μάλιστα, συνδυάζεται τέλεια και με γιαούρτι ενώ ο συνδυασμός τους θεωρείται καλός (δηλαδή εύπεπτος και φιλικός προς το μεταβολισμό μας)

Via
Anna Aslan
Share on Google Plus

About senariografos

    ( ΣΧΟΛΙΑ ) Comment
    Facebook Comment