Ασπράδι ή κρόκος αυγού;

Δείτε αναλυτικά τις διαφορές στα θρεπτικά συστατικά τους και όχι μόνο...Είναι ένα τρόφιμο που μπορεί ανά πάσα ώρα στιγμή να σας γεμίσει με πρωτεΐνες. Φτιάξτε μία ομελέτα για πρωινό και αν θέλετε αποφύγετε τους κρόκους για να αποφύγετε τις θερμίδες και τη χοληστερίνη.Ο κρόκος μπορεί να περιέχει όλα τα λιπαρά, ωστόσο περιέχει περισσότερες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά σε σχέση με το ασπράδι.Οι κρόκοι είναι πλούσιοι σε βιταμίνες Α, Β12 και D, καθώς και σε ασβέστιο, φυλλικό οξύ και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Αν έχετε χοληστερόλη περιορίστε την κατανάλωσή τους σε περίπου 300 mg την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να απολαύσετε ένα αυγό την ημέρα.Ασπράδι αυγού/Κρόκος αυγούΘερμίδες 16/54Συνολικά λιπαρά (g) 0/5Κορεσμένα λιπαρά (g) 0/2Χοληστερόλη (mg) 0/210Νάτριο (mg) 55/8Υδατάνθρακες (g) 0/1Ίνες (g) 0/0Σάκχαρα (g) 0/0Πρωτεΐνες (g) 4/3Η βιταμίνη Α (IU) 0/245Βιταμίνη Β12 (mcg) 0/0,3Βιταμίνη D (IU) 0/18.2Ασβεστίου (mg) 2,3/21,9Φυλλικό οξύ (mcg) 1,3/24,8Κάλιο () 53,8/18,5Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (mg) 0/38,8

Via
Anna Aslan
Share on Google Plus

About senariografos

    ( ΣΧΟΛΙΑ ) Comment
    Facebook Comment